10 for me


10 πράγματα που θα ήθελα να κάνω αυτή τη στιγμή.


Ένα πόστ της στιγμής που γραφεται Δευτέρα,με αύριο αργία, εχω μάθημα μέχρι της 9 το βράδυ και εχω ξυπνήσει στις 8.
Εχω ήδη δει πράγματα που δεν ήθελα. Εχω ήδη νιώσει αυτο το άγχος της καθημερινότητας. Αποφασίζω και διαβάζω λοιπόν το μυαλό μου να ταξιδέψει.παλι. Μετα απο ένα υπέροχο σαββατοκύριακο. Ένα υπέρ τέλειο πάρτυ. Μυρωδιές και χρώματα καλοκαιριού. Ξεκινω.



1. Ένα κρεβάτι. Μια ζέστη αγκαλιά. Ένα πλούσιο πρωινό.



2. Ένα φρεντο. Μια μουσική. Ένα μπικινι. Λίγο νερό στα πόδια.



3. Ένα αμάξι. Μια χούφτα φίλοι. Ένας χάρτης τσαλακωμενος.



4. Ένα φροουζεν γιογκουρτ. Κομμάτια φράουλες. Κομμάτια σοκολάτας.



5. Δυο ρακετες. Ένα μπαλάκι. Έναν παρτενέρ.



6. Έναν μαραθώνιο modern-family. Η how I met your mother. Η friends.



7. Ένα repeat του σαββατιανου πάρτυ.



8. Ένα φιλί. Και κάτι παραπάνω. Σχωρα με.



9. Άλλο ένα.



10. Για τα καλά καλοκαίρι.




Τελειώνει σήμερα ο αγαπημενοτερος μου μήνας μέχρι στιγμής. Μου τα δώσε όλα και με άφησε στον άσο. Πέρασα υπέροχα. Με είδες μετρημένη στα "αχ και να μουν-είχα-ζούσα τώρα". Ούτε σπατάλες, ούτε υπερβολές. Μόνο ήλιος και λοβ. Αυτά θέλω θα θελα τώρα-σήμερα-πάντα. Αγαπώ τη ζωή. Μ αγαπά και εκείνη. Γεια.

Comments

Popular posts from this blog

"She lives the poetry she cannot write" - Oscar Wilde

life goes on people

Life is partly what we make it, and partly what it is made by the friends we choose