to you with love..


Ευτυχισμένη και τυχερή. Αυτο νιώθω. Γιατι καθόλου τυχαίο δεν νομίζω να είναι ότι απο τη ζωη μου ήδη έχουν περάσει τόσοι άνθρωποι και έχω πάρει και έχω δώσει τόση αγάπη. Καθόλου τυχαία επισης δεν είναι αυτή η στιγμή, αυτα τα 3-4 τελευταία χρόνια. Σημαντικά χρόνια. Που μου χουν μείνει αυτοί. Οι λίγοι. Οι πολυ καλοί. Που πεθαινω για εκείνους. Που τους ποναω τόσο. Φίλοι-οικογένεια-έρωτας. Νιώθω πλήρης γιατι έχω πάρει αγάπη. Αλλα περισσότερο γιατι έχω δώσει. πολυ. Γιατι νιώθω πολυ αγάπη. Είμαι τυχερή γιατι με έχω μάθει μέσα απο τους ανθρώπους που έχουν περάσει στη ζωη μου. Έχω μάθει λάθη μου και όρια μου. Τώρα μαθαίνω και τα καλα μου. Ποιοι αξίζουν να πάρουν, ποιοι όχι . Ποιοι άξιζαν και δεν πήραν. Ποιοι δεν άξιζαν και πήραν. Το παρελθόν μου είναι αυτο που είμαι σήμερα. Με αυτούς που είμαι. Που δεν έχω βιαστεί να το πω. Έχω βιαστει όμως να το νιώσω. Το σ αγαπω. Όχι αδίκως. Με σιγουριά. Αγαπω με σιγουριά. Και ας κλάψω μετα. Γιατι κι αυτο απο την αγάπη μου θα είναι. Αγάπη σαν εκείνη που μου είπε. Την ξεχωριστή. Την αγάπη για τους λίγους. Την αγάπη που ανοίγει θέσεις στην καρδιά μοναδικές. Για εκείνον, για εκείνη και μόνο. Εσείς που είστε στη ζωη μου. Σας αγαπω. Εσείς που είστε στην καρδιά μου. ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ και ευχαριστω!

Comments

Popular posts from this blog

"She lives the poetry she cannot write" - Oscar Wilde

life goes on people

Life is partly what we make it, and partly what it is made by the friends we choose