June.June.June.June.June.June.June.June.June.June.June.June.June.



Δεν ξέρω πως αντιλαμβάνεσαι εσύ τον τίτλο, αλλά εγώ είμαι καλά. είμαι πολύ καλά. Κοντεύει να κλείσει το πρώτο του δεκαήμερο ο μήνας αυτός, ο γενέθλιος του αγοριού μου και πολλών άλλων διδύμων (προσοχή). Αγαπημένος, θαλασσινός, μπλέ, αλατένιος μήνας που έχει κι όλας φέρει τα σημάδια του πάνω μου. Λίγο η κόκκινη μούρη μου, λίγο που άνοιξαν τα μαλλιά μου, λίγο που μυρίζει το σπίτι γεμιστά, λίγο από όλα κάνουν την ευτυχία αυτού του μήνα, την ευτυχία του καλοκαιριού που πριν από 5 μόλις ημέρες ξεκίνησε επίσημα. Ανυπομονώ να δημιουργηθούν οι καλύτερες εμπειρίες. Have fun people!!! Αυτό μόνο!

Comments

Popular posts from this blog

"She lives the poetry she cannot write" - Oscar Wilde

life goes on people

Life is partly what we make it, and partly what it is made by the friends we choose