Faith is the daring of the soul to go farther than it can see


Αυτό το ποστ είναι αφιερωμένο στην ψυχή
-Τί είναι ψυχή;
Η δύναμη μέσα μας. Μας δίνει λόγο να ζούμε, να πηγαίνουμε μπροστά. Όχι, λάθος. Η ζωή μας δίνει λόγους, η ψυχή μας δίνει θάρρος. Ναι κάτι τέτοιο. Φαντάζομαι την δική μου ψυχή σαν μια μάζα. Μην κοροοιδεύεις. Δεν είναι κάτι στιγμές που νιώθεις ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα; Σαν τον Σίμπα όταν γύρισε πίσω στο βασίλειο και νίκησε τον Σκαρ. Δεν είναι κάποιες στιγμές που αισθάνεσαι ότι οι πιο σκοτεινές σου αδυναμίες δεν είναι τίποτα μπροστά στην ανάγκη σου και τη θέληση τη δική σου για ζωή, για επιτυχία, για πρόοδο; Μάλιστα οι αδυναμίες αυτές είναι ο λόγος για τον οποίο θες να δώσεις αυτήν την νικήτρια μάχη σου. Μάχη απέναντι στον έρωτα, στο άδικο, ίσως στο φαϊ, στην οικογένεια, σε κάποιον Σκαρ, σίγουρα απέναντι στις αδυναμίες σου. Ο καθένας έχει τον λόγο του. Τη δική του μάχη. Κατά πάσα πιθανότητα μία μάχη για να είναι δυνατή, επαναστατική πρέπει να δοθεί πολλές φορες. Τη μεγάλη μάχη θα την κερδίσεις μία φορά. 

Με παρατηρούσα ξέρεις. Στις δικές μου μάχες. Είχα πονέσει πολύ. Ο εγωισμός μου περισσότερο. Παρατηρούσα ομως την ψυχή μου, το είναι μου, πώς αντιδρούσε. Αν έχανα ήξερα τι έφταιγε. Άκου. Η ψυχή μας, η μάζα, είναι κόκκινη. Οι αδυναμίες είναι επίσης μία μάζα. Μαύρη. Είναι ενωμένες. Άν στη μάχη οι αδυναμίες είναι πιο μεγάλες από την ψυχή - χάνεις. Είναι όμως η μία εκείνη μοναδική φορά, που το κόκκινο της ψυχής, που καίει από επιθυμία, ξεχωρίζει. Εκείνη τη φορά έχεις κερδίσει τη δική σου μάχη. Εσύ με τις σκέψεις, τη λογική σου, τα όνειρα σου έκανες την ψυχή σου δυνατή, αήττητη. Και κοίτα τώρα, πόσο ευτυχισμένος είσαι. Τίποτα δεν γίνεται χωρίς ψυχή. Ένα σώμα και ένας εγκέφαλος είναι μία μηχανή χωρίς χαρακτήρα, χωρίς προσωπικότητα, χωρίς...ψυχή. Είναι το will power που ο παππούς μου (γειά σου παππού) έλεγε στην μαμά μου και η μαμά μου το έλεγε σε εμένα. Τα πάντα μπορείς να κάνεις αρκεί να έχεις τη θέληση της ψυχής, το will power, το "θα το κάνω".

Αφιερωμένο

Comments

Popular posts from this blog

"She lives the poetry she cannot write" - Oscar Wilde

life goes on people

Life is partly what we make it, and partly what it is made by the friends we choose