Springtime is the land awakening. The March winds are the morning yawn.



Αυτό το post διαβάζεται καλύτερα όταν ακούς αυτο..


Κυριακη!! Άλλαξε η ώρα σήμερα, δεν ξέρω αν το ακούσατε ή είστε βουτηγμένοι στην σκορδίλα. Ναι σήμερα εκτός από Βαγγελιδες κλπ γιορτάζει και η Σκορδά και μάλιστα το ζευγάρι ΣκορδαΛιά-γκας (παρακαλώ γελάστε). 

Επίσης την Τετάρτη έχω γενέθλια (παρακαλώ σημειώστε το) και έτσι αυτός ο μήνας ήδη έχει πάει καλά και οδεύει προς το καλύτερο. Η άνοιξη μπήκε για τα καλά και εγώ φαντάζομαι καλοκαίρι. Για αυτό και όπως και εχθές, έτσι και σήμερα ξύπνησα με σκοπό να μαυρίσω κάτω απο τον ήλιο. Εχθές όπως θα παρατηρήσατε είχε συννεφιά, ή προχθές; δεν θυμάμαι. Σήμερα όμως, έφτιαξα τον υπερτέλειο (χωρίς υπερβολές) freddo μου, πήρα τη μουσικούλα μου, βγήκα στο μπαλκόνι και κυριολεκτικά χύθηκα στην ξαπλώστρα με τον ήλιο να με βαρά. Χαρά και ευτυχία

Όχι, τίποτα. Από αποτέλεσμα, απογοητευτικά τα πράγματα. Αλλά την χαίρομαι βρε παιδί μου τη ζωή όταν έχει sunshine! Σαν εχθές, που ήμουν όλη μέρα για καφέ και μετά ήρθα, έβαλα την μακρυά διάφανη φούστα μου και πήγαμε στο Μοναστιράκι για μπύρα (εγώ. οι άλλοι perrier. με λεμόνι). Και με την ίδια grante εμφάνιση πήγαμε και έφαγα βρόμικο στη Μιχαλακοπούλου. 

Αυτό ακριβώς! Η ζωή είναι ωραία my friend. Και εμείς είμαστε πολύ νέοι για να γίνουμε καταθληπτικές μαριονέτες των άλλων. Και ξέρεις, είμαστε τυχεροί γιατί παρά τα χάλια μας, ζούμε σε μιά χώρα που όχι, δεν χρειάζονται ούτε 10 ευρώ για να περάσεις μια τέλεια μέρα. Γιατί λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τα αγόρι σουυυυ, και φίλους πολλούς εννοείται, και ηδού.. HAPINESS!!

Χαρείτε το λοιπόν και αφήστε τη μιζέρια, γιατί ένα είναι σίγουρο.. όσο έχεις αρνητική ενέργεια, συμβαίνουν αρνητικά πράγματα. 

So think possitive!!!

xoxo

Comments

Popular posts from this blog

"She lives the poetry she cannot write" - Oscar Wilde

life goes on people

Life is partly what we make it, and partly what it is made by the friends we choose