always look on the bright side



Οι μικρές καθημερινές στιγμές δεν είναι αυτές που κάνουν την διαφορά;
Ε λοιπόν..

Σήμερα είναι η πρώτη των πρώτων μέρα μετά από πολύ καιρό που ξυπνάω και δεν έχω καμία υποχρέωση. παντελώς καμία.

Η εξεταστική εχθές τελείωσε, όχι με τον καλύτερο τρόπο βέβαια, αλλά δεν πειράζει, θα ξεπεράσω την υπερευαίσθητη πλευρά μου, που την πιάνει κατάθλιψη αν δεν πάω καλά σε ένα μάθημα (δηλαδή seriously, έχω κλάψει μπροστά σε καθηγητές ήδη 2 φορές και εχθές θα έφτανα την τρίτη-κρατήθηκα).

Σήμερα όμως, είναι Σάββατοοοοοοοοοοο!!! Σας έχω πει οτι είμαι in love με τα weekend έτσι; Και δεν είναι απλά ένα Σάββατο που θα κάνω τα πάντα να ξεκουραστώ, γιατι από βδομάδα θα έχω πάλι δουλειά και διάβασμα.. Είναι ένα Σάββατο που το μόνο άγχος μου ήταν να πετύχει το αφρόγαλα για το πρώτο freddo cappuccino της χρονιάς, γιατί θέλετε δεν θέλετε να με πιστέψετε, είναι 10 Μαρτίου και είναι Άνοιξη!!!

Και το αφρόγαλα πέτυχε, πρώτη φορά, και πίνω τον καφέ μου αυτήν την στιγμή, και βλέπω friends (που είναι το ναρκωτικό μου).Και τέλος πάντων, μπορεί έξω να χει συννεφιά, αλλά δεν με νοιάζει καθόλου, εμένα μου μυρίζει άνοιξη και πες με και τρελή!

Καλό Σαββατοκύριακο everyone, και να θυμάστε να τα βλέπετε όλα θετικά!

Υ.Γ. Ίσως να χετε, δίκαιο, ίσως αυτό το πόστ να δείχνει την ατελείωτη ανάγκη μου για διακοπές, αλλά δεν ανησυχώ θα έρθει κι αυτό!!!




xoxo

Comments

Popular posts from this blog

"She lives the poetry she cannot write" - Oscar Wilde

life goes on people

Life is partly what we make it, and partly what it is made by the friends we choose