happy happy March..




Καθόλου δεν με νοιάζει αν η Ελλάδα είναι σε κατάσταση "πολικών"(όπως λένε τα ΜΜΕ και γελάω) συνθηκών. Με αφήνει παγερά  α δ ι ά φ ο ρ η. Γιατί; Γιατί μπαίνει με το πολύ καλό ο Μάρτιος αύριο!!!!!! Ο αγαπήμενος, γενέθλιος μου μήνας. Αυτό σημαίνει ότι μπαίνει σιγά σιγά μεν, αλλά μπαίνει δε, η άνοιξη

Εγώ ήδη έχω ξεκινήσει τα αλεργικά ατσού ατσού, που ελπίζω τελικά να μην είναι από την ίωση. Το μόνο που σκέφτομαι πλέον είναι να τελιώσει αυτή η εξεταστική επιτέλους, που κατα τα άλλα ωραία περνάω. Να ανοίξει ο καιρός, να μυρίσει θάλασσα, να μην παω τελικά σε αυτην την οκτάωρη χαζοπρακτική, αλλά να πηγαίνουμε όλη μερα για καφέ.. θέλω να τρώω όλη μέρα frozen yogurt, να παίζω με την νέα γατοτρέλα μου τον (Μ)Πούμπη, να βλέπω τον skipperάκο μουνα αράζει σαν λιοντάρι και να τον χτυπάει ο ήλιος, και άλλα πάρα πολλά πράγματα θέλω θέλω θέλω....

Ναι καλά, πες μου εσύ τώρα ότι είμαι στην κοσμάρα μου, λες και όλοι με όσα που έχουμε δει κι ακούσει αυτόν τον χειμώνα, δεν χρειαζόμαστε το φυσικό, δωρεάν, "υπάρχει αρκετό για όλους" ναρκωτικό μας, τον  ή λ ι ο!!!

Καλό μήνα εύχομαι σε όλους, με υπερβολικά θετική ενέργεια και πολλά χαμόγελα,
...γιατί όλα στο μυαλό μας είναι...
xoxo

Comments

Popular posts from this blog

"She lives the poetry she cannot write" - Oscar Wilde

life goes on people

Life is partly what we make it, and partly what it is made by the friends we choose