Reinstall my Life


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΣΘΕΝΟΥΣ:Σταθερή πια.Έπειτα από 3 μέρες υψηλού πυρετού αρχίζω σιγά σιγά να συνέρχομαι.Συνέρχομαι όμως πραγματικά;Υποθέτω πως ναι.Ο Οκτώβρης πρόσφατα μας αποχαιρέτησε.Γενέθλιος μήνας γεμάτος με πολλές όμορφες και ξεχωριστές στιγμές.Από τις ελάχιστες περιόδους που έχω επιτύχει να εξασφαλίσω ψυχολογική και ''οικονομική'' σταθερότητα(hehe).Και πάνω που λέμε:'Περνάμε καλά!'.Τσουπ!Ο μικρός Γιωργάκης σκάει πάλι μία μία τις βόμβες που επιμελώς έκρυβε εδώ και καιρό στο σχολικό του σακίδιο.Κι ενώ η χώρα μας βρίσκεται στο μάτι του Κυκλωνα παγκοσμίως,εγώ μπορώ να εντοπίσω έστω και ένα θετικό στοιχείο.Έχει να κάνει με την προσαρμοστικότητα μου σε όλες αυτές τις ραγδαίες εξελίξεις..Συμπίπτουν με τις προσωπικές αλλαγές στη ζωή μου..Αλλάζω...άλλαξα!Γεγονότα,πρόσωπα,καταστάσεις συνετέλεσαν στην πρόωρη(?)ωρίμανσή μου.
Νέα Δεδομένα..Νέες Υποχρεώσεις..Νέα Πρόσωπα.Κάπου μέσα σ'όλα αυτά τα ''Νέα'' άρχισα να νιώθω χαμένος.Αρχικά,πίστεψα πως είναι ένα ακόμη εφηβικό ξέσπασμά μου.Δεν είναι όμως καθόλου έτσι..Το βρίσκω λογικό εν τέλει να χάνουμε ..και να χάνω τη μπάλα!Δεν βρίσκω όμως καθόλου φυσιολογικό ένας νέος άνθρωπος να χάνει τη Γη κάτω από τα πόδια του.Εκεί,λοιπόν, είναι που εντοπίζω τη μεγάλη αλλαγή στον εαύτο μου..στον τρόπο σκέψης.Δεν χάνω πια τη ''Γη'' αλλά τη μπάλα(για λίγο).Δεν είναι κορίτσια μου και αγόρια μου εποχές για γκρίνια,απαισιοδοξία και μιζέρια..Είναι η κατάλληλη στιγμή για οπτιμίστες(κάθε ηλικίας),δημιουργηκότητα,όνειρα και σκληρή δουλειά!Κι ας ακόυγομαι ουτοπιστής..δεν είμαι!
Εύχομαι,λοιπόν, σε όλους μας ψυχική και σωματική δύναμη ώστε ν'αντέξουμε στην προβολή ενός σκληρού πολιτικού και κοινωνικού θρίλερ το οποίο μόλις ξεκίνησε..Αυτό που αξίζει τελικά στη ζωή είναι ν'απολαμβάνεις καλό κρασί με όμορφες και γεμάτες γέλιο παρέες..αύριο ίσως ξαναλλάξω γνώμη..Είναι αναμενόμενο!

Comments

  1. tragikes epoxes!!! de thelw na tis thimamai!! otan akouw giwrgakis mou erxetai mia apexthia alla kai stenaxwria!!! pantws nomiza oti eixes gennithei to marth!!! xaxaxaxx

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

"She lives the poetry she cannot write" - Oscar Wilde

life goes on people

Life is partly what we make it, and partly what it is made by the friends we choose