It's time to think positive

Ξεκινώ να γράφω μετά απο μήνες και ας γράφω καθημερινά χιλιάδες λέξεις χωρίς νόημα. Ακούω lounge music και νιώθω σαν να με φυσάει ενα καλοκαιρινό αεράκι με αλατισμενες ψιχαλες, κι όμως οι ουρανοί έξω εχουν ανοίξει. Η βροχή πέφτει αγριεμένα και νιώθω οτι μαζί με τους βρομικους δρόμους, καθαρίζει και η ψυχή μου. 


Ενα τέτοιο ξέσπασμα χρειάζομαι και εγω. Μάζεψα πολλά, για αυτο και δεν μπορούσα να κάτσω να γράψω. Όχι τους τελευταίους μήνες τα πράγματα δεν πανε όπως τα υπολόγιζα. Είχα κάποιες απώλειες που με πόνεσαν και κάποιες καταστάσεις που με παιδεψαν με αγχωτικες σκέψεις. 


Αλλα και πάλι, τι ειναι η ζωή χωρίς τα απρόσμενα, μια ρουτίνα μουχλιασμένη. Έπειτα τα μαθήματα ειναι τόσο ισχυρά και βαθιά που μόνο κερδισμένη θα μπορούσα να βγω απο αυτήν την κατάσταση. Αλλα πονάει ματιά μου, ο κόσμος και το νιώθω καθημερινά, ενώ με εξοργίζει ταυτόχρονα η εκμετάλλευση.

Εντάξει τα είπα, τα έβγαλα. Είμαι θετικός άνθρωπος...


Η ζωή απο την άλλη ειναι ωραία, η επιβίωση την κάνει λίγο δύσκολη. Η φλόγα μέσα μου, τα όνειρα που καταπολεμούν το άγχος, ο έρωτας που γροθοκοπα το μίσος και το χαμογελο που σβήνει τη θλίψη απο τα ματιά μου. Αυτά έχουν μεγαλύτερη αξία απο το οτιδήποτε και όσα το αμφισβητείς τόσο χάνεις τον εαυτό σου. 

Αχάριστος να μην είσαι ποτέ, γιατι αν κανεις την ανασκόπηση σου θα συνειδητοποιήσεις οτι έχεις πολλά περισσότερα απο οτι βλέπεις. Για αυτο stay positive my love and take care of yourself.

Comments

Popular posts from this blog

"She lives the poetry she cannot write" - Oscar Wilde

life goes on people

When I lose control..