DRINK TO THE MOMENTS WE LIVED.. CHEERS..




Το 2011 πάει, μας τελείωσε με όμορφες, δύσκολες στιγμές. Αναμφισβήτητα αυτή η χρονιά θα αφήσει τις σημαδούρες της. Σε κάποια πράγματα ελπίζουμε, ευχόμαστε, ονειρευόμαστε κι όλα τα μπλα μπλα μπλουμ, οτι το 2012 να ναι εξίσου καλή και σε κάποια άλλα ξορκίζω να μην τα ξαναδώ-νιώσω ποτέ!

Μετρώντας αντίστροφα, δυστυχώς χωρίς σοκολατάκι (στέλνω παράπονο στις εταιρίες που φτιάχνουν τα christmas diarys, για όνομα η τσιγκουνιά σας 5-6 σοκολατάκια παραπάνω δηλαδή ), δεν θέλω να ξεχάσω να θυμηθώ τις πιο δυνατές στιγμές που έζησα αυτή τη χρονιά! Η αλήθεια μου είναι ότι κάθε που όλοι μετράμε 10....3.2.1.. ματσ μουτσ καλή χρονιά. εγώ κλείνω μάτια και καταπιέζω τον εγκέφαλό μου σε 10' rewind. Κρίμα θα ταν φέτος κουρασμένο που θα ναι να το κάψω, ας κάνω λοιπόν το rewind μου τώρα. Και επειδή όπου καλές στιγμές και μια φωτογραφική θα παραθέσω και στιγμιότυπα!

Γενικά μπορώ να πω ότι πέρασα καλά.ταξίδια, σπιτομαζόξεις, γέλια και χαρά! Πρέπει να ξεχωρίσω όμως 10 πράγματα που θα θυμάμαι για πολύ καιρό....



10.Πήγα γήπεδο! πρώτη μου φορά! Αυθόρμητα, χωρίς εισιτήριο, με φούστα και eye-liner, χώθηκα κυριολεκτικά μέσα και για τουλάχιστον 2 μήνες μου είχαν κολλήσει τα συνθήματα!





9.Έπαιξα με μικρά, μικρά γουρουνάκια. Για σένα μπορεί να είναι ασήμαντο, αλλά αν έρθεις και δεις τη συλλογή-φάρμα μου από λούτρινα γουρουνάκια θα καταλάβεις τη συγκίνηση μου. Ζήτησα να πάρω και ένα μαζί μου, αλλά ο κυριούλης δεν μου δωσε. Προσπάθησα και να το κλέψω αλλά οι γονείς μου με πήραν σηκωτή. Τελικά έφυγα με άδεια χέρια. :(




8.Έκανα roadtrip Άθηνα - Θεσσαλονίκη και πέρασαν οι ώρες χωρίς να το καταλάβουμε και κάναμε και στάσεις για extra διακοπές, στα ποτάμια μες τα φύλλα, τραλαλά τραλαλό. Κι ενώ πλέον έχει γίνει θεσμός το ταξίδι αυτό, με αυτοκίνητο ήταν άλλο πράγμα!




7.Κατέβηκα σε πορείες.Είδα, έζησα, κατάλαβα!Η επανάσταση μέσα μου!




6.Πέρασα το πιο τρελό μάλλον 4ήμερο στην Αράχωβα!Γιατι ξεχώρισε; Διότι, το πρώτο πράγμα που κάναμε μόλις μπήκαμε σπίτι ήταν δυό σφινάκια τσίπουρο, το δεύτερο μουσική και το τρίτο χορός!





5.Ο μπαμπάς μου έκλεισε τα 60 και ένα τρελό και παλαβό μασκέ πάρτυ με μιξ ηλικιών έλαβε μέρος (πάλι καλά) στο σπίτι μας.




4.Άρχισα τις καλοκαιρινές μου διακοπές στη Μύκονο, με μότο "ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ".Κι έπιασε!




3.Έκανα με τους αγαπημένους μου το δικό μας ρεβεγιόν Χριστουγέννων στις 23/12 και το χάρηκα!





2.Έπαιξα με τα κύμματα σαν να μην υπάρχει αύριο. Κι η αλήθεια είναι οτι εκείνη τη στιγμή δεν με ενδιέφερε αν υπάρχει αύριο. Η ευτυχία και η ξεγνοιασιά των παιδικών μου χρόνων, μαζεμένη σε μια χούφτα θάλασσα!




1.Τα λόγια είναι απλά..DISNEYLAND,PARIS,L'AMOUR!!!



Στιγμές!Ολοδικές μου, που θα τις κουβαλάω μαζί μου ως αποθέματα ευτυχίας και αγάπης και στιγμών γεμάτες ζωή, για τον νέο χρόνο που μας έρχεται.. και τον επόμενο.. και τον επόμενο..

Καλή χρονιά!

P.S. κάπου εδώ πρέπει να πω ότι από το best of 2011 μου λείπει η μια και μοναδική στιγμή με τον ΣΑΚΗ! Αυτό επειδή είναι εκτός συναγωνισμού να ξέρετε, ερχομαι λοιπον και λέω:

 Η στιγμή που συναντησα τον Σάκη Ρουβά, τον απόλυτο μετά εφηβείας ερωτά μου, στο αεροδρόμιο από Λονδίνο για Αθήνα. Έκατσα δίπλα του, φωτογραφηθήκαμε, μιλήσαμε 5 φράσεις και κοιταχτήκαμε στα μάτια.






Και τώρα μπορώ να πω και πάλι ..

HAPPY NEW YEAR!!!



Comments

Popular posts from this blog

"She lives the poetry she cannot write" - Oscar Wilde

life goes on people

When I lose control..