αλλαγή σελίδας..


όταν σταματάς να κάνεις κατι στη ζωή σου που συνηθιζες να κανεις χρονια, δεν πρέπει απαραίτητα να το βλέπεις σαν κάτι που τελειώνει,αλλά σαν κάτι που αρχίζει..
ίσως να πόνεσα για κάτι που τελείωσε στη δική μου ζωή, όχι όπως το είχα ονειρευτεί και ούτε όπως μου άξιζε..συμβαίνουν όμως και αυτά και δεν τα βλέπω σαν δυσκολίες, γιατί όλα γίνονται για κάποιο λόγο..τα βλέπω σαν αρχή για να ασχοληθώ με κάτι καινούριο( μαθήματα φωτογραφίας,ταξίδια,γνωριμίες)..
αν έχεις όνειρα πρέπει να τα ακολουθείς, ακόμα και τα πιο τρελά, ακόμα και αν πρέπει να αφήσεις κάποια άλλα που βλέπεις ότι σε εμποδίζουν.
είμαι έτοιμη για αλλαγή κεφαλαίου, ίσως λιγάκι φοβισμένη, αλλά έτοιμη, με ανθρώπους δίπλα μου που ξέρω πως θα με στηρίξουν, και κάποιους άλλους που ξέρω ότι θα βρίσκονται εκεί για πολύ καιρό και θα με παρακολουθούν από μακρυά..
είμαι ρεαλίστρια, κάτι που με βοηθάει να αποδέχομαι τα πράγματα όπως έρχονται στη ζωή μου..ζω το δικό μου παραμύθι όταν νιώθω ασφάλεια..τις υπόλοιπες ώρες, ζω στον κόσμο αυτόν..που έχω ερωτευτεί και με έχει πληγώσει..γιατι η σχέση με τη ζωή μας είναι μια σχέση πάθους..

Comments

Popular posts from this blog

"She lives the poetry she cannot write" - Oscar Wilde

life goes on people

When I lose control..